close

難得在香港休假,去光顧某連鎖x仔食米線,食到一半有一對情侶搭枱,
阿姐黎落單期間,男仔一直低頭邊玩電話邊講食乜餸
男:「酸菜竹笙豬肉,仲有土匪雞翼。」
阿姐:「唉呀,無電喇,玩左成日玩到無晒電喇!」
男仔即刻抬起頭望下阿姐乜料,因為成枱人都真係誤以為阿姐話佢響度玩電話嘛。
阿姐(笑住講):「我係話我部(落單)機無晒電呀,無電熄左機,無晒d落單紀錄,等我一陣呀!」
半分鐘後,阿姐返黎確認一次呢對情侶張單,佢一行埋黎就對個男仔講:
「你係輸晒畜生之肉土匪,岩唔岩?」
我差d比粒墨丸哽親呀!!!!!!!!!!!!
阿姐覆完單後,對情侶都忍唔住笑,個女仔仲要重複左好多次:「輸晒呀,畜生!仲要係肉土匪!」
大家都好明白,x仔d阿姐的確係大部分帶鄉音的,絕對無歧視成份,而且每次去呢間分店d姐姐都好禮貌,好鍾意佢地!呢件事上面,唔知點解,我覺得阿姐係有心玩下個男仔的!image  

arrow
arrow
    全站熱搜

    呆丸媳婦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()