close



日元大跌,個個都話去日本掃貨,
近幾個月每次飛日本,回程返香港機上所有空姐空少人心惶惶,鬼咩!個個客都大包小包咁上機,遲少少上機你頭頂上面或前後左右個行李櫃已經滿左,好彩的話遠處搵到個位俾你放行李,唔好彩的話:「唔好意思無晒位我幫你check in左佢!」我明我明,你會嬲我地無晒位俾你放行李,但要怪就怪Yen太低所以大家都買太多好唔好?

講真,一向對香港各連鎖藥妝店賣的高價扮特價日韓台藥妝我都嗤之以鼻,759買零食?唔好玩啦我真係唔想同人迫。好喇,廢話講完!

約左朋友食飯無意中路經759 KAWAIILAND,恕我後知後覺,我唔知道有間咁既野,見店內無乜人唔會迫,好奇入去睇下啦,平心而論,日本我成日去,有d貨係同日本買差不多價錢,有d梗係貴啦,好似無乜驚喜啫,點知呢個時候店員話「依家會員正價7折」(22/01-25/01)!七折?咁我用開既產品真係會平過日本買!而且唔駛退稅添!

短短15分鐘已經殺到一頸血,推薦必買產品如下:

image  

Pure Smile精華面膜 ($36.8,會員七折後$25.8): 
一包內有8片,獨立包裝,衛生又方便!
Pure Smile是韓國公司在日本發行的面膜,韓國製造,日本藥妝免稅後售價約100yen 一片,現在每片只需港幣3.225!

image  

Pure Smile Choosy 唇部磨砂($51.8,街坊價九折後$46.6):
去除唇部死皮角質,令雙唇變得幼滑、回復柔軟滋潤、撫平唇紋。
店內3款味道可供選擇 : Peach Milk 蜜桃牛奶、Honey Vanilla 蜜糖雲呢拿、Brown Sugar 黑糖。媳婦最喜歡黑糖味道,塗上嘴唇是甜甜的,真的好像吃黑糖棒棒糖一樣!
註:日本另有Chocolate 朱古力味道選擇。

image  
使用方法很簡單:先清潔雙唇、印乾水份,然後沾取少量的磨砂膏塗於唇部,再用手指頭輕輕按摩,真的輕輕就好!最後,以沾濕的化妝棉輕拭,或以水洗淨即可!雙唇立即會變柔軟!

image  

Pure Smile Choosy潤唇膜($7,會員七折後$4.9):

獨立包裝,店內貨架上只有蜜桃、香草、水果味選擇(此系列其實有多達十款),只能用台灣腔講句「好了啦,撿到便宜還要挑!」,買買買!還掃光了我最喜歡的蜜桃味!(≧∇≦)
敷唇膜前可先使用磨砂膏,去角質後能有助吸收唇膜的精華。
以上兩款Pure smile 護唇產品有一特色,除了用於唇部,更可以用於在乳頭上,有圖為證。

image  

藍色盒Silcot化妝棉($18.9,會員七折後$13.2):
坦白講仍然比日本貴少少,不過化妝棉雖然輕但好佔行李空間,所以貴2、3蚊當平手啦!
有乜好?用少一半化妝水囉!

至於後面盒粉紅色CottonLabo化妝棉80片孖裝($10.9,會員七折後$7.6):
買只因佢真係好平,但係好厚好吸⋯可以用作磨砂後清潔唇部用,但不建議配合toner 化妝水等使用,除非你支化妝水倒左都唔會覺得可惜!

image  

喂,有無人想要盒CottonLabo化妝棉?上我屋企自取唔該!

arrow
arrow

    呆丸媳婦 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()